Laineli Parresti arvates on kõige tähtsam loovus. «See on loovuseharidus, mida me kunstikoolis anname,» sõnab ta ning lisab, et loovus ei ole tilulilu, vaid tõsine asi, kunstikoolile sobiv väljakutse ning sellega tuleb rohkem tegelema hakata.
«Majandus- ja haridusfoorume jälgides torkab silma, et kõigis neis peetakse loovust väga oluliseks. Miljonid tööandjad üle maailma ütlevad, et kõige tähtsam omadus on loovus. Kindlasti kuulub see kümne võtmekompetentsi hulka ükskõik mis loetelus, kui jutuks on tulevik või heaolu.»
Kui kultuuriakadeemia räägib loovmajandusest, siis huvikoolil on paslik rääkida loovharidusest. Mis see on, kuidas seda lastele anda ja mida sellega teha saab. «Vajadus loovuse järele on karjuv, aga kust seda võtta, kui näiteks tänaval kõndiv väikelaps märkab üllatuse ja avastamisrõõmuga üht kivi, aga kasvataja ütleb talle, et see on täiesti tavaline kivi, las see jääda pealegi, ega iga kivi pea ju kaasa võtma,» kõneleb Parrest.
Ta rõhutab, et automaatsest suhtumisest on tarvis välja tulla, sest iga laps on Eestis kulla väärtusega ning lapse loovust peab märkama ja laskma sel areneda. Kunstikool on tema arvates arenguhüppe lävel, kui domineerima hakkab loovharidus, mis innustab leiutavat loovust.
Parrest pakub, et tema enda mänguline suhtumine tuleneb viielapselises perekonnas ja 13-lapselises kokkuhoidvas suguvõsas kasvamisest. Tema oli lastest kõige vanem ja tal oli võimalik tohutul hulgal inimsuhtluse variante läbi katsetada. Jagada mängudes rolle: kes on Ivo Linna, kes kapten Grant, kes Constance või mileedi. «See on kindlasti mu praeguste tegemiste algallikas,» lausub ta naerdes.